Mennica Polska podsyca gorączkę złota

5 lutego 2016

Mennica Polska rozpala emocje wśród fanów VI serii „Gorączki złota” - flagowego programu Discovery Channel – wspierając akcję „Rozpali Cię gorączka złota”. Na potrzeby kampanii spółka wyprodukowała 100 jednogramowych złotych sztabek, które można będzie zdobyć biorąc udział w specjalnym konkursie.

Reality show o nieustraszonych poszukiwaczach skarbów zaskarbiło sobie sympatię polskich widzów. W podziękowaniu za współtworzenie mody na gorączkę złota Discovery Channel zorganizował konkurs, w którym widzowie będą mogli wziąć udział w zdobywaniu cennego kruszcu. Mennica Polska, jako jedyny producent złota inwestycyjnego w Polsce, chętnie zaangażowała się w projekt.

Dobra wiadomość dla mających chrapkę na złoto: tym razem obędzie się bez błota, skał i surowego krajobrazu Alaski. Amatorzy dobrej zabawy i rywalizacji muszą jedynie „kopać” wśród historycznych wpisów i komentarzy na fanpage’u Discovery Channel, gdzie ukryte zostały kody prowadzące do zwycięstwa. Szczęśliwym znalazcom zostanie już tylko aktywacja kodu na stronie www oraz odpowiedź na pytanie dotyczące danego odcinka programu.

100 sztabek Mennicy Polskiej trafi do najwierniejszych i najwytrwalszych fanów VI serii topowego programu, którzy potrafią wczuć się w rolę odkrywcy i poszukiwacza skarbów. Daj się rozpalić gorączce złota i tak jak bohaterowie Twojego ulubionego programu zdobądź fortunę.

Premierowy odcinek „Gorączki złota” zgromadził przed telewizorami 209 tys. osób.
Jest to najchętniej oglądany program od 2013 roku, dzięki czemu uplasował się na trzecim miejscu wśród najpopularniejszych programów w historii polskiego Discovery Channel.

Wszystkim poszukiwaczom skarbów Mennica Polska życzy owocnych łupów.