Tworzymy specjalne pakiety działań marketingowych, w ramach których wykorzystujemy nasze produkty i usługi do promocji wizerunku klientów korporacyjnych. Monety i numizmaty to doskonały nośnik wartości marki. Dokładamy wszelkich starań, aby efektywnie wykorzystywać ich potencjał w ramach programów lojalnościowych i akcji charytatywnych.

Zrealizowane projekty

Wiele z projektów, których jesteśmy partnerami, na stałe wpisało się w kalendarz działań marketingowych naszych klientów.
Fundacja TVN „Nie jesteś sam”

Fundacja TVN „Nie jesteś sam”

"Cała reszta to szczęście" – cykliczna akcja charytatywna wykorzystująca numizmat-cegiełkę (tzw. „Szczęśliwy Dukat”)
Unicef

UNICEF

Reszta w Twoich rękach - cykliczna akcja charytatywna
PKN ORLEN

PKN ORLEN

„Kultowe polskie motocykle” - Mennica Polska wyprodukowała żetony z wizualizacjami kultowych polskich motocykli
Powstanie Warszawskie

Ringier Axel Springer

Numizmaty okolicznościowe wybite dla upamiętnienia waznych wydarzeń i wielkich postaci

Współpracujemy z wieloma klientami, dopasowując swoją ofertę do ich zróżnicowanych potrzeb

Totalizator Sportowy    Totalizator Sportowy

„Drapnij wygraną” – program lojalnościowy z numizmatem promocyjnym, którego celem było wspieranie najlepszych sprzedawców. Realizowany w ciągu trzech kolejnych lat.

Pekao SA        Pekao SA

Medale i wpinki – Mennica wykonała kolekcję jubileuszowych medali oraz wpinek dla Banku Pekao SA, które były rozdawane pracownikom w ramach uhonorowania ich wieloletniej pracy w Banku.

Fiat Auto Poland     Fiat Auto Poland

„Kolekcja Fiata na lata” – program lojalnościowy oparty na żetonach monetarnych
z wizerunkami modeli samochodu Fiat oraz certyfikacie, jednocześnie pełniącym funkcję bonu rabatowego na wszystkie usługi i części w autoryzowanych serwisach FIAT. Kolekcja realizowana była w okresie 2 lat.

IKEA         IKEA

„50-lecie IKEA” – program lojalnościowy oparty na bonie rabatowym. W ramach inicjatywy do gospodarstw domowych wysłano 9 mln bonów towarowych o nominale 20 zł, zachęcających potencjalnych klientów do wizyty w najbliższym sklepie IKEA.

Agora S.A.      Agora S.A.

„Błogosławiony Jan Paweł  II” – numizmat beatyfikacyjny z wizerunkiem Jana Pawła II, wyemitowany jako dodatek do dziennika „Gazeta Wyborcza”. Sprzedaż platerowanego złotem numizmatu tylko w ciągu jednego dnia wyniosła 112 tys. sztuk. Łączna sprzedaż numizmatu wyniosła blisko 150 tys. sztuk.

„Kolekcja Orła Białego” – dodatek do dziennika „Gazeta Wyborcza” w postaci serii
siedmiu numizmatów, przedstawiających ewolucję godła państwowego na przestrzeni dziejów Polski, od XIII wieku po współczesność.

Edipresse Polska      Edipresse Polska

„Kolekcja Maryjna” – kolekcja 20 numizmatów platerowanych 24-karatowym złotem
z najpiękniejszymi wizerunkami Matki Bożej, które sprzedawane były cyklicznie co dwa tygodnie w kioskach i punktach kolporterskich.

„I Rocznica beatyfikacji Jana Pawła II” – numizmat platerowany 24-karatowym złotem, wybity z okazji I rocznicy beatyfikacji Jana Pawła II”. Numizmat sprzedawany był w kioskach i punktach kolporterskich wraz certyfikowaną ziemią świętą.

Polska Akcja Humanitarna – E.Leclerc

„Dukaty Dobroci” – akcja charytatywna oparta na krążku monetarnym (tzw. Dukacie Dobroci o nominale 5zł). Dukaty można było kupić wyłącznie w sklepach należących do sieci E.Leclerc. Dochód z akcji został przeznaczony na program dożywiania dzieci „Pajacyk”. Projekt został zrealizowany w 2013 roku przy współpracy Polskiej Akcji Humanitarnej i sieci sklepów E.Leclerc na terenie całej Polski.

Orlen

„Kultowe polskie samochody” – w 2010 roku Mennica Polska wyprodukowała numizmaty prezentujące samochody polskiej produkcji, które mogła otrzymać każda osoba, która zatankowała paliwo i zrobiła zakupy na stacjach należących do sieci PKN Orlen. Wśród zaprezentowanych  na numizmatach modeli znalazły się: Syrena, Fiat 126p, Fiat 125p, Polonez i Warszawa. Awers dla całej kolekcji zawierał logo PKN ORLEN oraz ryt wizerunku starych samochodów. Na dole awersu widniała nazwa serii "Kultowe Polskie Samochody".

Selgros      Selgros

Numizmaty jubileuszowe – wykonane ze srebra z okazji 10-lecia sieci Selgros .
Zapakowane w etui wraz z certyfikatem.

Centrum Turystyki Kulturowej "TRAKT" w Poznaniu    Centrum Turystyki Kulturowej TRAKT w Poznaniu

Numizmaty promocyjne – dwie edycje w nakładach po 10 tys. sztuk. Wykonane
w mosiądzu.   

Dane kontaktowe

Zapraszamy do kontaktu z wybranymi działami

Dyrektor Działu Klientów Korporacyjnych

Grzegorz Grabarczyk

tel. (22) 656 45 30
 

Główny Specjalista ds. Klientów Korporacyjnych

Aleksandra Zięba

  tel.: (22) 656 44 91

Specjalista ds. Klientów Korporacyjnych

Edyta Bielecka

tel.: (22) 656 45 34