Mennica Polska zwyciężyła w konkursie Invest Cuffs

28 marca 2022

Mennica Polska została uznana za „Firmę inwestycji alternatywnych” w ramach 8. edycji konkursu Invest Cuffs. To już drugi raz, kiedy działalność jedynego krajowego producenta złotych sztabek została doceniona przez szerokie grono ekspertów oraz internautów. W otwartym głosowaniu udział wzięło ponad 100 tysięcy osób.

Druga nagroda Invest Cuffs dla Mennicy Polskiej

Nadrzędną ideą konkursu Invest Cuffs jest honorowanie działalności podmiotów i osób, które przyczyniają się do wzrostu świadomości inwestorów, a także dostarczają produkty i usługi najwyższej jakości. W ramach tegorocznej edycji wydarzenia nominacje zostały przyznane w 21 kategoriach. Mennica Polska otrzymała statuetkę dla najlepszej „Firmy inwestycji alternatywnych” już po raz drugi. W 2019 roku została doceniona za swoją działalność i wyniki wypracowane w pierwszym roku pandemii. Spółka potwierdziła wówczas, że jej klienci mogą liczyć na zachowanie ciągłości dostaw kruszcu niezależnie od okoliczności rynkowych.

Po raz pierwszy od dwóch lat organizatorzy konferencji Invest Cuffs, której częścią jest konkurs, powrócili do formy stacjonarnej. Uczestnicy dwudniowego wydarzenia mogli wziąć udział w sześciu sesjach tematycznych z udziałem ekspertów z Polski i z Europy.

Wiarygodna marka z 255-letnią z tradycją

Alternatywne formy inwestowania stają się dla wielu osób odpowiedzią na niestabilność na rynku kapitałowym. Mennica Polska odpowiada na zmożony popyt w trybie ciągłym. Tylko od początku tego roku uruchomiła już trzy nowe biura sprzedaży w Lublinie, Katowicach i w Białymstoku oraz sklep stacjonarny we Wrocławiu. Wpisuje się to w oczekiwania i potrzeby klientów, którzy szukają zabezpieczenia dla swojego kapitału z perspektywą zysku w dłuższym horyzoncie czasowym.

Szerokie know-how Mennicy Polskiej oraz mocna pozycja rynkowa, budowana od 255-lat, to dla klientów gwarancja wiarygodności i niezawodności. Zaufanie do marki potwierdza m.in. fakt, że w ubiegłym roku 60 proc. udziału w całej sprzedaży złota stanowiły produkty własne.